Kuriozalna dyskusja o DNT

10 października 2012, 13:47

Dyskusja na temat mechanizmu Do Not Track (DNT) przekroczyła granice absurdu. Przez długi czas toczyła się dość spokojnie, do czasu, aż Microsoft postanowił zaimplementować w Internet Explorerze domyślnie włączony DNT.



Nokia chce być jak Apple

24 lipca 2012, 07:21

Nokia chce zerwać ze swoją tradycją udostępniania telefonów tak szeroko jak to tylko możliwe. Koncern negocjuje obecnie umowy na wyłączność z europejskimi firmami telekomunikacyjnymi


Windows 8 już w październiku

10 lipca 2012, 05:24

Tami Reller, piastująca w Microsofcie stanowiska Windows Chief Marketing Officer i Chief Financial Officer, poinformowała, że wersja RTM (Release to Manufacturing) Windows 8 będzie miała premierę w pierwszym tygodniu sierpnia.


Kupno Nokii przez Microsoft byłoby fatalnym posunięciem

15 czerwca 2012, 09:34

Od czasu podpisania umowy pomiędzy Nokią a Microsoftem, za każdym razem gdy Nokia ogłosi złe wyniki finansowe, pojawiają się głosy mówiące, iż koncern z Redmond powinien kupić fińską firmę. Jednak zdaniem wielu analityków, byłby to olbrzymi błąd.


Koniec drukowania Encyclopedia Britannica

14 marca 2012, 10:23

Podjęto decyzję o zaprzestaniu drukowania najbardziej prestiżowej encyklopedii świata - Encyclopedia Brtitannica. Wydanie z 2010 roku było ostatnim wydaniem na papierze.


Po opisaniu ciastko staje się mniej smaczne

24 października 2011, 09:19

Dzielenie się z innymi wrażeniami dotyczącymi produktu może podwyższyć lub obniżyć przypisywaną mu ocenę. Wszystko zależy od tego, czy dzielimy się uwagami na temat odczuć emocjonalnych/sensorycznych, czy czysto praktycznych (Consumer Research).


1000 dni do końca wsparcia Windows XP

12 lipca 2011, 17:43

Microsoft przypomniał, że Windows XP będzie wspierany jeszcze przez mniej niż trzy lata. Wczoraj na oficjalnym blogu Windows ukazał się wpis: Od dzisiaj do wygaśnięcia wsparcia dla Windows XP pozostało 1000 dni.


Pofragmentowane logo - obosieczny miecz

17 maja 2011, 10:13

Wykorzystanie niekompletnego kroju czcionki w logo firmy, jak ma to miejsce np. w przypadku IBM-a, to obosieczny miecz. Wg naukowców z Boston College, z jednej strony wzbudza bowiem zainteresowanie konsumentów i uruchamia skojarzenia z innowacyjnością, z drugiej jednak firma ryzykuje, że będzie postrzegana jako niegodna zaufania (Journal of Marketing).


© Galerie Westlicht

Młodzi wracają do aparatów analogowych

16 maja 2011, 17:56

W USA nastolatkowie, którzy chcą się wyróżnić w tłumie swoich rówieśników, buntują się przeciwko... technologii. Młodzi ludzie coraz częściej używają tradycyjnych aparatów fotograficznych z kliszą zamiast matrycy CMOS.


Przez magiczne cechy zakupów toną w kredytach

15 kwietnia 2011, 10:37

Psycholodzy z University of Missouri uważają, że niektórzy ludzie zaciągają nadmierną liczbę kredytów, ponieważ bardzo różnią się od osób wydających w granicach swoich możliwości pod względem oczekiwań i cech przypisywanych kupowanym za pożyczone pieniądze produktom. Wg zadłużających się ponad miarę, towary mogą np. zmienić ich życie, zwiększyć poziom odczuwanego szczęścia czy nawet doprowadzić do przemiany osobistej.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy